ساخت میز هوشمند جراحی


ساخت میز هوشمند جراحی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، میز طراحی شده دارای جای ویژه برای هر کدام از ابزار جراحی است که با وارد کردن نوع عمل در مانیتور گذاشته شده روی میز، وسایل مورد نیاز برای جراحی ارائه می‌شود.
و در مرحله آخر، قبل از بسته شدن زخم و بخیه زدن با استفاده از برنامه داده شده شروع به شمارش وسایل می‌کند تا مطمئن شود همه ابزارها موجود است.با این میز هوشمند، امکان کنترل و وارسی وسایل جراحی قبل و بعد از جراحی براحتی امکان پذیر است .
محبوبه صنعتگر ماهانی، مجری این طرح با بیان این که میزهای مایو طراحی شده برای اتاق عمل که اکنون استفاده می‌ شود، به حدی ساده است که وسایل جراحی را برای هر عمل از داخل آن خارج کرده و روی آن می‌چینند، گفت: در این میان هم قبل از عمل و هم پس از عمل وظیفه‌ی پرستار اسکراپ وارسی وسایل است.
تخت تشریح جسد
وی افزود: با طراحی میز جدید علاوه بر بالا بردن دقت در این کار، مدت زمان آن نیزکاهش می‌یابد و وسایل به طور منظم در دسترس پرستار اسکراپ قرار می‌گیرد.
صنعتگر ماهانی گفت: همچنین با توجه به مانیتور تعبیه شده روی میز، با وارد کردن نوع عمل در مانیتور وسایل مورد نیاز جراحی که از قبل در حافظه ذخیره شده است، نمایش داده می‌شود و علامت‌ گذاری در حین عمل به دست پرستار اسکراپ انجام شده در حافظه ذخیره می‌شود.
صنعتگر با بیان این که این میز توانایی شناسایی گازهای استریل خط‌ دار استفاده شده در عمل را نیز دارد، گفت: در این میز هوشمند، قسمت دیگری برای شناسایی گاز استریل خط‌ دار که در حین عمل از آن استفاده می‌شود، وجود دارد تا در صورت جاماندن گاز استریل در بدن بیمار در پایان عمل مشخص شود.
وی تصریح کرد: متاسفانه مواردی مشاهده شده است که وسایل جراحی و گازهای استریل در بدن بیمار جا می‌ماند که این مساله حتی در مواردی منجر به مرگ بیمار شده است که با کمک این میز وسیله جامانده‌ از چشم دورنمی‌ماند.
سینک اسکراب
صنعتگر ماهانی گفت: ساخت این میز حدود دو سال به طول انجامید و برای ساخت نمونه آزمایشگاهی آن حدود چهار میلیون تومان هزینه شد که اکنون آماده تجاری‌ سازی است.

 مروارید طب پارسیان مشاوره، طراحی، ساخت و تولید قطعات و تجهیزات پزشکی بیمارستانی و لوازم جانبی آزمایشگاه, تخت تشریح جسد, سینک اسکراب, ترولی بیمارستانی, خرید تخت تشریح جسد, خرید سینک اسکراب, فروش تخت تشریح جسد
اشتراک گذاری:
    

نظرات (0)

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟

ظرافت در تولید

فرایند تولید در شرکت مروارید طب پارسیان با ظرافت بالا توسط متخصصان این صنعت انجام می گیرد.

استحکام محصولات

استحکام بالای محصولات شرکت مروارید طب پارسیان برگرفته از مواد مصرفی مرغوب و رعایت استانداردهای بین المللی می باشد

گارانتی محصولات

تمام محصولات شرکت مروارید طب پارسیان دارای ضمانت نامه و گارنتی معتبر می باشد.

باپشتوانه یک دهه تجربه و سابقه تولید در زمینه طراحی ساخت قطعات تجهیزات پزشکی استیل بیمارستانی و لوازم جانبی آزمایشگاهی مربوط به کیلینیک ها و بیمارستان ها ؛ با بهره گیری از بهترین نیرو ها و مجهز ترین ماشین آلات و دستگاه ها توانسته نقش موثری در بازار تجهیزات پزشکی داشته باشد .مشاوره، طراحی، ساخت و تولید قطعات و تجهیزات پزشکی بیمارستانی و لوازم جانبی آزمایشگاهی-تحقیقاتی مربوط به کلینیک ها و بیمارستانها و نیز هودهای شیمیایی، میکروبیولوژی، لامین ایر، هود اتمیک، تخت کالبد شکافی، شیرآلات و سکوبندی آزمایشگاهی

امروز 17

دیروز 329

هفته 2382

ماه 7297

کل 411769

  • آدرس کارخانه: شهرک صنعتی، چهاردانگه، خ ۱۷/۵ ،نبش بلوار صنایع، پلاک ۳۴
  • تلفن دفتر فروش: 02155272854
  • تلفن کارخانه: 02155270971
  • شماره موبایل: 09124208794
  • تلفکس کارخانه : 02155280982

 مروارید طب پارسیان کلیه حقوق این سایت برای مروارید طب پارسیان محفوظ است. © 2019 مروارید طب پارسیان

بالا
پایین
No Internet Connection