ترالی بیمارستانی

مروارید طب پارسیان تولید کننده ترالی بیمارستانی، تخت تشریح جسد و جهت مشاوره, طراحی, ساخت و تولید قطعات و تجهیزات پزشکی بیمارستانی و لوازم جانبی آزمایشگاه, تخت تشریح جسد, سینک اسکراب, خرید تخت تشریح جسد, خرید سینک اسکراب, فروش تخت تشریح جسد است جهت خرید و مشاوره با شماره های 02166502537 - 02166514169 تماس حاصل فرمائید .


ترالی بیمارستانی چیست: اگر به خاطر داشته باشید و از دنبال کنندگان مطالب شرکت مروارید طب پارسیان باشید به خوبی می دانید که در این سایت شما می توانید اطلاعات دقیقی در خصوص تولید و خرید و فروش انواع تجهیزات پزشکی و لوازم جانبی آزمایشگاهی از جمله ترالی بیمارستانی،ترالی اورژانس،ترالی پانسمان و سایر ترالی ها و همچنین در خصوص انواع سینک اسکراب ها و شرایط خرید و فروش تخت تشریح به دست آورید.در این مطلب هم می خواهیم در خصوص یکی دیگر از تجهیزات پزشکی اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.یکی از انواع ترالی های مورد استفاده به نام ترالی بیمارستانی در این مطلب برای شما شرح داده خواهد شد.با شرکت مروارید طب پارسیان همراه باشید تا در ادامه مطلب به این سوال پاسخ دهیم که ترالی چیست؟

ترالی

همان طور که پیشتر هم گفتیم ترالی یک واحد متحرک است که برای حمل و نقل و انتقال وسایل مورد نیاز مورد استفاده قرا می گیرد.استفاده از ترالی ها بسته به کاربردی که دارند و همچنین بسته به محلی که مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است. این تفاوت ها هم در طراحی و ساخت و تولید وجود دارد و هم در کاربردی که برای آن قرار است مورد استفاده قرار گیرد.برای مثال ما ترالی هایی در هتل ها داریم و همچنین بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد.در بیمارستان ها هم ترالی ها دارای انواع مختلفی هستند از جمله ترالی اورژانس،ترالی پانسمان و سایر ترالی ها که پیشتر بیان کردیم.در ادامه ما می خواهیم به یکی از انواع ترالی ها یعنی ترالی بیمارستانی بپردازیم و بدانیم که این ترالی چیست و همچنین چه کاربردی دارد؟البته ما در مطلبی پیش از این در خصوص کاربرد انواع ترالی بیمارستانی مطلبی را تهیه و در اختیارتان قرار دادیم و شما می توانید از طریق کلیک بر روی همین مطلب می توانید اطلاعات کاملی در این خصوص به دست آورید.

ترالی بیمارستانی چیست

به گزارش مروارید طب پارسیان ترالی بیمارستانی یکی از تجهیزات دو جهته میباشد که  هم در احیای حال بیمار کمک میکند وهم به پرستاران و پزشکان در راحتی کارشان کمک میکند. از این رو باید جنس این ترالی ها خوب و با کیفیت باشد.که اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی بر تولید استاندارد آنها نظارت دارد. این ترالی انواع مختلفی دارد که هرکدارم برای قسمتی از بیمارستان تهیه شده است. همان طور که بیان کردیم بخش اورژانس و سایر بخش های دیگه مثل پانسمان و یا ترالی البسه و سایر ترالی ها در حوزه بیمارستان مورد بهره برداری قرا می گیرند.
شما می توانید با ما تماس بگیرد و در خصوص خرید و فروش انواع ترالی ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.کارشناسان و مشاوران مروارید طب پارسیان آماده هستند تا پاسخ گوی سوالات و همچنین ثبت سفارشات خرید و فروش شما در تمام زمینه ها ی انواع ترالی،ترالی بیمارستانی و سایر تجهیزات پزشکی باشند.
مطالب مرتبط: ترالی بیمارستانی و کاربرد آنترالی بیمارستانی
اشتراک گذاری:
    

نظرات (0)

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟

ظرافت در تولید

فرایند تولید در شرکت مروارید طب پارسیان با ظرافت بالا توسط متخصصان این صنعت انجام می گیرد.

استحکام محصولات

استحکام بالای محصولات شرکت مروارید طب پارسیان برگرفته از مواد مصرفی مرغوب و رعایت استانداردهای بین المللی می باشد

گارانتی محصولات

تمام محصولات شرکت مروارید طب پارسیان دارای ضمانت نامه و گارنتی معتبر می باشد.

باپشتوانه یک دهه تجربه و سابقه تولید در زمینه طراحی ساخت قطعات تجهیزات پزشکی استیل بیمارستانی و لوازم جانبی آزمایشگاهی مربوط به کیلینیک ها و بیمارستان ها ؛ با بهره گیری از بهترین نیرو ها و مجهز ترین ماشین آلات و دستگاه ها توانسته نقش موثری در بازار تجهیزات پزشکی داشته باشد .مشاوره، طراحی، ساخت و تولید قطعات و تجهیزات پزشکی بیمارستانی و لوازم جانبی آزمایشگاهی-تحقیقاتی مربوط به کلینیک ها و بیمارستانها و نیز هودهای شیمیایی، میکروبیولوژی، لامین ایر، هود اتمیک، تخت کالبد شکافی، شیرآلات و سکوبندی آزمایشگاهی

امروز 151

دیروز 141

هفته 292

ماه 5207

کل 409679

  • آدرس کارخانه: شهرک صنعتی، چهاردانگه، خ ۱۷/۵ ،نبش بلوار صنایع، پلاک ۳۴
  • تلفن دفتر فروش: 02155272854
  • تلفن کارخانه: 02155270971
  • شماره موبایل: 09124208794
  • تلفکس کارخانه : 02155280982

 مروارید طب پارسیان کلیه حقوق این سایت برای مروارید طب پارسیان محفوظ است. © 2019 مروارید طب پارسیان

بالا
پایین
No Internet Connection