ترالی بیمارستانی

مروارید طب پارسیان تولید کننده تخت تشریح جسد و جهت مشاوره, طراحی, ساخت و تولید قطعات و تجهیزات پزشکی بیمارستانی و لوازم جانبی آزمایشگاه, تخت تشریح جسد, سینک اسکراب, خرید تخت تشریح جسد, خرید سینک اسکراب, فروش تخت تشریح جسد است جهت خرید و مشاوره با شماره های 02166502537 - 02166514169 تماس حاصل فرمائید .


همان طور که پیش در مطالب پیشین ذکر کردیم می توان گفت ترالی جزو تجهیزات بیمارستانی است.البته لینک کامل مطلب را در اختیارتان خواهیم گذاشت اما به طور خلاصه باید گفت ترالی بیمارستانی به واحد متحرکی که با هدف حمل تجهیزات پزشکی٬ احیای قلبی ریوی و  دارو در بیمارستان‌ها طراحی می‌شود ترالی بیمارستانی می‌گویند. داروها و ملزومات ترالی از قبل تجهیز می‌گردد تا در موارد مورد نیاز آماده باشد و در اختیار تیم اورژانس قرار بگیرد. در تولید تجهیزات بیمارستانی باید بهترین کیفیت را لحاظ کرد ونظارت در این مورد را اداره‌ کل تجهیزات و ملزومات پزشکی به عهده دارد تا استاندارد لازم توسط تولیدکنندگان را بررسی کنند.
مشاهده این مطلب»»ترالی بیمارستانی

ویژگی های ترالی بیمارستانی

بعد از هر بار مصرف داروها و استفاده از تجهیزات ترالی بیمارستانی باید مطابق لیست مجددا جایگزین شوند. علاوه بر آن باید ملزومات و داروهای ترالی را به ترتیب و به گونه ای قرار داد که پرسنل در هر شیفتی که باشند به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند علاوه بر آن باید برچسب‌ها با خطی واضح و خوانا نوشته شوند تا در زمان مورد نیاز بتوان به راحتی و به سرعت از آن‌ها استفاده شود. بعد از هر بار استفاده از ترالی باید به مسئول اورژانس گزارش داد و طبق چک لیست داروهایی که مصرف شده را مشخص کرد تا سریع جایگزین شود. یک ترالی اورژانس باید دارای عمقی برابر با 80 سانتیی‌متر و پهنای 80-120 سانتی‌متر باشد. ترالی از 4 کشو با ارتفاع های 30-15-7.5-7.5 سانتی متر و یک قفسه با ارتفاع 30 سانتی‌متر برخوردار است. جهت سهولت در جابجایی ترالی دستگیره قرار دارد و برای حفاظت از دارو و ملزومات در سه طرف ترالی محافظ نصب شده است. همچنین یک ترالی از صفحه‌ای که محل اطلاعات محتویات ترالی است برخوردار است در این ترالی نام داروها به ترتیب مشخصی ذکر شده است که هر کدام از پرسنل ها از ترتیب آن‌ها اطلاع دارند. معمولا وزن یک ترالی 30 الی 80 کیلوگرم است که به وسیله‌ی چرخ های که در زیر آن تعبیه شده جابجا می‌شود. این چرخ‌ها جابجایی را به راحتی امکان پذیر می‌کند.

خرید ترالی بیمارستانی

برای خرید ترالی بیمارستانی باید به نکات مهمی توجه کرد از جمله استاندارد های لازم در ساخت و قیمت به صرفه و رقابتی و همچنین سابقه و شرایط شرکت های تولید کننده ترالی بیمارستانی تمامی این موارد می تواند در کیفیت ترالی تولید شده موثر باشد و دوام این ترالی ها بر همین اساس تعیین می شوند.شما می توانید با کمی تحقیق و همچنین بعد از آن با کمک گرفتن از مشاوره های مشاوران ما در مروارید طب برای خرید ترالی بیمارستانی استاندارد و با شرایط خوب اقدام کنید.از همین حالا تماس بگیرید و بهترین انتخا برا داشته باشید.
 
مطالب مرتبط: ترالی حمل ملحفه سه طبقهانواع ترالی بیمارستانی - مروارید طب پارسیانانواع ترالی بیمارستانیانواع ترالی​​​​​​​انواع ترالی اورژانس
اشتراک گذاری:
    

نظرات (0)

هنوز هیچ نظری ارسال نشده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟

ظرافت در تولید

فرایند تولید در شرکت مروارید طب پارسیان با ظرافت بالا توسط متخصصان این صنعت انجام می گیرد.

استحکام محصولات

استحکام بالای محصولات شرکت مروارید طب پارسیان برگرفته از مواد مصرفی مرغوب و رعایت استانداردهای بین المللی می باشد

گارانتی محصولات

تمام محصولات شرکت مروارید طب پارسیان دارای ضمانت نامه و گارنتی معتبر می باشد.

باپشتوانه یک دهه تجربه و سابقه تولید در زمینه طراحی ساخت قطعات تجهیزات پزشکی استیل بیمارستانی و لوازم جانبی آزمایشگاهی مربوط به کیلینیک ها و بیمارستان ها ؛ با بهره گیری از بهترین نیرو ها و مجهز ترین ماشین آلات و دستگاه ها توانسته نقش موثری در بازار تجهیزات پزشکی داشته باشد .مشاوره، طراحی، ساخت و تولید قطعات و تجهیزات پزشکی بیمارستانی و لوازم جانبی آزمایشگاهی-تحقیقاتی مربوط به کلینیک ها و بیمارستانها و نیز هودهای شیمیایی، میکروبیولوژی، لامین ایر، هود اتمیک، تخت کالبد شکافی، شیرآلات و سکوبندی آزمایشگاهی

امروز 114

دیروز 369

هفته 2150

ماه 7065

کل 411537

  • آدرس کارخانه: شهرک صنعتی، چهاردانگه، خ ۱۷/۵ ،نبش بلوار صنایع، پلاک ۳۴
  • تلفن دفتر فروش: 02155272854
  • تلفن کارخانه: 02155270971
  • شماره موبایل: 09124208794
  • تلفکس کارخانه : 02155280982

 مروارید طب پارسیان کلیه حقوق این سایت برای مروارید طب پارسیان محفوظ است. © 2019 مروارید طب پارسیان

بالا
پایین
No Internet Connection